

Wpis do ewidencji obiektów świadczących usługi hotelarskie, nie będących obiektami hotelarskimi oraz pól biwakowych na terenie Gminy Wiejskiej Chojnice
Wniosek o dokonanie wpisu do ewidencji obiektów świadczących usługi
hotelarskie, nie będących obiektami hotelarskimi oraz pól biwakowych na terenie
Gminy Chojnice (formularz wniosku stanowi wniosek do
niniejszej procedury).
Załączniki:
1) Opis obiektu (formularz opisu stanowi
załącznik nr 1 do niniejszej procedury).
2) Deklaracja dotycząca spełniania
minimalnych wymagań co do wyposażenia dla obiektów świadczących usługi
hotelarskie, nie będących obiektami hotelarskimi oraz dla pól biwakowych
(załącznik nr 2 do niniejszej procedury).
3) W przypadku osób prowadzących działalność
gospodarczą:
a) kserokopia zaświadczenia o numerze
identyfikacyjnym REGON, wydanego przez właściwy urząd statystyczny,
b) kserokopia odpisu z Krajowego Rejestru
Sądowego lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
Informacje na temat opłat:
Postępowanie nie podlega opłatom.
Forma załatwienia
Wpis do ewidencji.
Przewidywany termin załatwienia
Bez zbędnej zwłoki, nie później niż w ciągu 30 dni od daty złożenia wniosku.
Podstawa prawna
1. Art. 35 ust. 1 i 2,
art. 38 ust. 2 i 3, art. 39 ust. 3 i 4 oraz art. 40 ust. 3 i 4 ustawy z dnia 29
sierpnia 1997 r. o usługach hotelarskich oraz usługach pilotów wycieczek i
przewodników turystycznych.
2. Rozporządzenie
Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów
hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie.
Uwagi
1. Na terenie Gminy Chojnice
ewidencję obiektów świadczących usługi hotelarskie, nie będących obiektami
hotelarskimi oraz ewidencję pól biwakowych prowadzi Wójt Gminy Chojnice.
Ewidencja ta nie obejmuje następujących obiektów hotelarskich: hoteli, moteli,
pensjonatów, kempingów, domów wycieczkowych, schronisk i schronisk
młodzieżowych.
2. Dokumentację należy złożyć:
· na stanowisku informacyjno-podawczym
Urzędu Gminy Chojnice, ul. 31 Stycznia 56a, 89-600 Chojnice lub
· za pośrednictwem poczty na adres Urzędu: gmina@gminachojnice.com.pl
3. Podmiot świadczący usługi hotelarskie w obiekcie
zgłoszonym do ewidencji ma obowiązek przekazywania informacji do Urzędu Gminy w
Chojnicach o następujących zmianach:
· zaprzestaniu świadczenia usług
hotelarskich,
· uzyskaniu zaszeregowania do odpowiedniego
rodzaju obiektu hotelarskiego,
· zmianie działalności sezonowej na stałą
lub odwrotnie,
· zmianie liczby pokoi lub miejsc
noclegowych,
· zmianie nazwy obiektu lub danych
teleadresowych.
Obowiązek informacyjny
Zgodnie z art. 13 ust. 1-2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych) informuje się, że:
· Administratorem Pani/Pana danych osobowych
jest Wójt Gminy Chojnice, ul. 31 Stycznia 56a, 89-600 Chojnice.
· Wyjaśnień w sprawach związanych z danymi
osobowymi udziela Ispektor Danych Osobowych, tel. 52 397 21 29, e-mail ido@gminachojnice.com.pl.
· Dane osobowe będą zbierane wyłącznie
realizacji ustawowych zadań w związku z funkcjonowaniem i działaniem osób i
podmiotów działających w turystyce.
· Obowiązek podania przez Panią/Pana danych,
o których mowa wynika z przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o
usługach hotelarskich oraz usługach pilotów wycieczek i przewodników
turystycznych (tekst jednolity Dz.U. z 2017 r. Poz. 1553 z poźn.zm.) oraz
rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie
obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi
hotelarskie (tekst jednolity Dz. U. Z 2017 r. Poz. 2166).
· Konsekwencją niepodania danych osobowych
będzie pozostawienie Pani/Pana wniosku bez rozpoznania.
· Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych
osobowych, ich poprawiania, ograniczenia przetwarzania.
· Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do
organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
· Dane będą przechowywane przez okres
posiadania wpisu do Ewidencji obiektów świadczących usługi hotelarskie,
niebędących obiektami hotelarskimi oraz pól biwakowych na terenie Gminy
Chojnice, oraz przez okres archiwizacji dokumentacji zgodnie z Rozporządzeniem
Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia r. W sprawie instrukcji
kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji i zakresu
działania archiwów zakładowych (Dz.U. Nr 14 poz. 67).
· Pani/Pana dane osobowe mogą zostać
ujawnione innym podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa.
· Dane nie będą przetwarzane w sposób
zautomatyzowany, w tym również profilowane.
metryczka
Wytworzył: Sebastian Rutkowski (13 kwietnia 2022)
Opublikował: Sebastian Rutkowski (13 kwietnia 2022, 09:03:27)
Ostatnia zmiana: Sebastian Rutkowski (21 kwietnia 2022, 07:32:44)
Zmieniono: Zmiany
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 871