Strona główna > Aktualności |
Ogłoszenie o naborze wniosków w ramach projektu z zakresu odnawialnych źródeł energii01.12.2016
Ogłoszenie o naborze wniosków w ramach projektu z zakresu odnawialnych źródeł energii
01.12.2016Gmina Chojnice ogłasza
otwarty nabór wniosków od mieszkańców gminy w ramach projektu pn. "Słońce źródłem pozyskiwania energii" z zakresu odnawialnych źródeł energii, planowanego do realizacji w ramach Poddziałania 10.3.1 –
Odnawialne źródła energii – wsparcie dotacyjne, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata
2014 – 2020, którego wnioskodawcą
będzie Gmina Chojnice.
Wnioski należy dostarczyć do Urzędu Gminy w Chojnicach (Biuro Podawcze), 89-600 Chojnice, ul. 31 Stycznia 56a osobiście, za pośrednictwem poczty lub usług kurierskich, w dni robocze od 7:00 do 15:00 w terminie do 16.12.2016 r. w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Nabór wniosków w ramach projektu z zakresu odnawialnych źródeł energii”. W przypadku ofert wysyłanych pocztą, decyduje data wpływu wniosku do Urzędu.
Szczegóły naboru dostępne tutaj:
Zarządzenie Wójta Gminy Chojnice (150kB)
Regulamin naboru wniosków (410kB)
Wniosek (316kB)
Wniosek - wersja edytowalna (88kB)
ENEA - jak czytać fakturę (2152kB)
Wnioski należy dostarczyć do Urzędu Gminy w Chojnicach (Biuro Podawcze), 89-600 Chojnice, ul. 31 Stycznia 56a osobiście, za pośrednictwem poczty lub usług kurierskich, w dni robocze od 7:00 do 15:00 w terminie do 16.12.2016 r. w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Nabór wniosków w ramach projektu z zakresu odnawialnych źródeł energii”. W przypadku ofert wysyłanych pocztą, decyduje data wpływu wniosku do Urzędu.
Szczegóły naboru dostępne tutaj:
Zarządzenie Wójta Gminy Chojnice (150kB)
Regulamin naboru wniosków (410kB)
Wniosek (316kB)
Wniosek - wersja edytowalna (88kB)
ENEA - jak czytać fakturę (2152kB)
metryczka
Wytworzył: Robert Sawicki (1 grudnia 2016)
Opublikował: Robert Sawicki (1 grudnia 2016, 07:46:46)
Ostatnia zmiana: Robert Sawicki (16 grudnia 2016, 13:08:41)
Zmieniono: Zmieniono zapis w Regulaminie naboru wniosków: Było: "Do wniosku należy załączyć faktury za energię elektryczną z ostatnich 12 miesięcy (dopuszcza się możliwość dołączenia zestawienia/wydruku z systemu operatora energetycznego potwierdzającego zużycie energii elektrycznej). W przypadku oddania lokalu/budynku do użytkowania (nabycia nieruchomości) w okresie krótszym niż 12 miesięcy – faktury za ten okres (w takim przypadku należy obliczyć szacunkowo zużycie energii za okres 12 miesięcy). W przypadku nie posiadania faktur za ww. wskazane okresy – obligatoryjnie ostatnią fakturę (w takim przypadku należy obliczyć szacunkowo zużycie energii za okres 12 miesięcy)." Aktualny zapis: "Do wniosku należy załączyć faktury za energię elektryczną z ostatnich 12 miesięcy (dopuszcza się możliwość dołączenia zestawienia/wydruku z systemu operatora energetycznego potwierdzającego zużycie energii elektrycznej). W przypadku oddania lokalu/budynku do użytkowania (nabycia nieruchomości) w okresie krótszym niż 12 miesięcy – faktury za ten okres (w takim przypadku należy obliczyć szacunkowo zużycie energii za okres 12 miesięcy). W przypadku nie posiadania faktur za ww. wskazane okresy – obligatoryjnie ostatnią fakturę (w takim przypadku należy obliczyć szacunkowo zużycie energii za okres 12 miesięcy)".
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 2717