Wydział Budownictwa i Gospodarki Przestrzennej:
WYDZIAŁ BUDOWNICTWA I GOSPODARKI PRZESTRZENNEJ p. o. DYREKTORA WYDZIAŁU inż. Zdzisław Stormann pok. nr 107 tel. 52 880 13 08
ZAGOSPODAROWANIE PRZESTRZENNE mgr inż. Arkadiusz
Czaplewski - Inspektor pok. nr 109 tel. 52 880 13 11 mgr inż. Aleksandra Białecka - Ziemińska - Inspektor pok. nr 109 tel. 52 880 13 12 Nikoletta Szczepańska - Kancelista pok. nr 109 tel. 52 880 13 12 mgr inż. Anna Macijewicz - Główny Specjalista pok. nr 106 tel. 52 880 13 06
GOSPODARKA KOMUNALNA I MIESZKANIOWA
Iwona Wajer - Inspektor pok. nr 108 tel. 52 880 13 10
mgr inż. Sebastian Kwiatkowski - Główny Specjalista pok. nr 108, tel. 52 880 13 09 inż. Jolanta Dudzinska - Inspektor pok. nr 108 tel. 52 880 13 09
mgr Marta Majchrzak - Inspektor pok. nr 106 tel. 52 880 13 07
ZADANIA WYDZIAŁU BUDOWNICTWA I GOSPODARKI PRZESTRZENNEJ:
- przygotowywanie
materiałów do dokumentów planistycznych gminy
- koordynacja
i obsługa działań związanych z opiniowaniem i uzgadnianiem dokumentów
planistycznych
- koordynacja
i obsługa działań związanych z wprowadzeniem zadań rządowych do miejscowych
planów zagospodarowania przestrzennego
- przechowywanie
planów zagospodarowania przestrzennego oraz wydawanie odpisów i wyrysów
- prowadzenie
i aktualizacja rejestru miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego
- ocena
zmian w zagospodarowaniu przestrzennym gminy i przygotowywanie wyników tej
oceny
- dokonywanie
analiz wniosków w sprawie sporządzania lub zmiany miejscowych planów
zagospodarowania przestrzennego
- prowadzenie
spraw związanych z rozliczeniami finansowymi wynikającymi z tytułu uchwalenia
miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w zakresie opłat
planistycznych
- prowadzenie
spraw związanych z ustaleniem warunków zabudowy oraz lokalizacji inwestycji
celu publicznego
- prowadzenie
rejestru decyzji o warunkach zabudowy oraz decyzji o ustaleniu lokalizacji
inwestycji celu publicznego
- prowadzenie
rejestru decyzji dotyczących zagospodarowania terenu wydawanych przez inne
organy administracji publicznej, dla terenów zlokalizowanych na terenie Gminy
oraz analizowanie ich zgodności z planami zagospodarowania przestrzennego
- wydawanie
zaświadczeń o przeznaczeniu terenu, wynikających z planu zagospodarowania
przestrzennego oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania
przestrzennego
- wydawanie
wypisów i wyrysów z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego
- prowadzenie
spraw związanych z ustaleniem nazw ulic i obiektów fizjograficznych oraz
numeracji nieruchomości
- opiniowanie
projektów podziału gruntów oraz wydawanie postanowień dotyczących podziału
terenu zgodnie z planami zagospodarowania przestrzennego
- przygotowywanie
projektów rozstrzygnięć, wniosków stanowisk organów gminy dotyczących
zaliczenia dróg i ulic do poszczególnych kategorii
- projektowanie
przebiegu dróg, w tym nowo tworzonych
- budowa,
modernizacja i ochrona dróg
- zarządzanie
drogami
- określenie
szczegółowego korzystania z dróg, w tym wykorzystywanie pasów drogowych na cele niekomunikacyjne
- koordynacja
i współpraca z innymi zarządcami dróg
- kompleksowe
załatwianie spraw związanych z dodatkami mieszkaniowymi i energetycznymi, m.in.
przyjmowanie wniosków, naliczanie dodatków, wydawanie decyzji oraz
przygotowywanie list wypłat
- prowadzenie
rejestrów przyznania i odmowy dodatków mieszkaniowych i energetycznych
- współpraca
z rządcami budynków i lokali mieszkalnych mieszczących się na terenie Gminy
- wydawanie
zaświadczeń dotyczących dodatków mieszkaniowych
- sporządzanie
zapotrzebowań i rozliczeń dotacji do Urzędu Wojewódzkiego na wypłaty dodatków
energetycznych
- współdziałanie
w załatwianiu lokali mieszkalnych w tym socjalnych oraz zapewnienie w razie
potrzeby czasowego zakwaterowania osób pozbawionych mieszkań w wyniku klęsk żywiołowych
- zarządzanie
i prowadzenie spraw związanych z lokalami mieszkalnymi i użytkowymi oraz
nieruchomościami wspólnymi
- koordynacja
spraw związanych z budową kubaturowych obiektów komunalnych (remizy, świetlice,
budynki mieszkalno – socjalne i muzea)
- załatwianie
spraw związanych z ustalaniem stawek czynszów opłat za lokale i nieruchomości
budynkowe
- kontrola
gminnych placów zabaw
- zlecanie
bieżącej oceny stanu technicznego budynków
- opiniowanie
wszystkich zamierzeń gospodarczych o zgodności z planami zagospodarowania
przestrzennego
- nadzór
nad cmentarzami wojennymi i miejscami pamięci narodowej
- adaptacja
nowo przejmowanych obiektów na tworzenie mieszkań komunalnych (pod najem) i
mieszkań socjalnych
- prowadzenie
Gminnej Ewidencji Zabytków, odpowiedzi na wnioski właścicieli budynków,
informowanie o wymaganiach formalnych przy remontach budynków wpisanych do
Gminnej Ewidencji Zabytków
- przygotowywanie
i publikacja informacji z zakresu wykonywanych zadań do zamieszczenia na
stronie internetowej Urzędu i w Biuletynie Informacji Publicznej
- weryfikacja
i aktualizacja zamieszczonych na stronie Urzędu Gminy i w BIP informacji
publicznych w zakresie zadań przyporządkowanych Wydziałowi zadań
przyporządkowanych Wydziałowi
|
metryczka
Wytworzył: Żaneta Szulc (2 marca 2005)
Opublikował: Żaneta Szulc (2 marca 2005, 12:35:50)
Ostatnia zmiana: Sandra Kolińska (11 lipca 2023, 08:15:35)
Zmieniono: aktualizacja
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 18399