Wydział Budownictwa i Gospodarki Przestrzennej:


WYDZIAŁ BUDOWNICTWA I GOSPODARKI PRZESTRZENNEJ


p. o. DYREKTORA WYDZIAŁU

inż. Zdzisław Stormann
pok. nr 107
tel.  52 880 13 08

ZAGOSPODAROWANIE PRZESTRZENNE
mgr inż. Arkadiusz Czaplewski - Inspektor
pok. nr 109
tel.  52 880 13 11

mgr inż. Aleksandra Białecka - Ziemińska - Inspektor
pok. nr 109
tel.  52 880 13 12

Nikoletta Szczepańska - Kancelista
pok. nr 109
tel.  52 880 13 12

mgr inż. Anna Macijewicz - Główny Specjalista
pok. nr 106
tel.  52 880 13 06



GOSPODARKA KOMUNALNA I MIESZKANIOWA

Iwona Wajer - Inspektor
pok. nr 108
tel.  52 880 13 10

mgr inż. Sebastian Kwiatkowski - Główny Specjalista
pok. nr 108,
tel.  52 880 13 09

inż. Jolanta Dudzinska - Inspektor
pok. nr 108
tel.  52 880 13 09

mgr Marta Majchrzak - Inspektor
pok. nr 106
tel.  52 880 13 07

ZADANIA WYDZIAŁU BUDOWNICTWA I GOSPODARKI PRZESTRZENNEJ:

  1. przygotowywanie materiałów do dokumentów planistycznych gminy
  2. koordynacja i obsługa działań związanych z opiniowaniem i uzgadnianiem dokumentów planistycznych
  3. koordynacja i obsługa działań związanych z wprowadzeniem zadań rządowych do miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego
  4. przechowywanie planów zagospodarowania przestrzennego oraz wydawanie odpisów i wyrysów
  5. prowadzenie i aktualizacja rejestru miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego
  6. ocena zmian w zagospodarowaniu przestrzennym gminy i przygotowywanie wyników tej oceny
  7. dokonywanie analiz wniosków w sprawie sporządzania lub zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego
  8. prowadzenie spraw związanych z rozliczeniami finansowymi wynikającymi z tytułu uchwalenia miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w zakresie opłat planistycznych
  9. prowadzenie spraw związanych z ustaleniem warunków zabudowy oraz lokalizacji inwestycji celu publicznego
  10. prowadzenie rejestru decyzji o warunkach zabudowy oraz decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
  11. prowadzenie rejestru decyzji dotyczących zagospodarowania terenu wydawanych przez inne organy administracji publicznej, dla terenów zlokalizowanych na terenie Gminy oraz analizowanie ich zgodności z planami zagospodarowania przestrzennego
  12. wydawanie zaświadczeń o przeznaczeniu terenu, wynikających z planu zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego
  13. wydawanie wypisów i wyrysów z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego
  14. prowadzenie spraw związanych z ustaleniem nazw ulic i obiektów fizjograficznych oraz numeracji nieruchomości
  15. opiniowanie projektów podziału gruntów oraz wydawanie postanowień dotyczących podziału terenu zgodnie z planami zagospodarowania przestrzennego
  16. przygotowywanie projektów rozstrzygnięć, wniosków stanowisk organów gminy dotyczących zaliczenia dróg i ulic do poszczególnych kategorii
  17. projektowanie przebiegu dróg, w tym nowo tworzonych
  18. budowa, modernizacja i ochrona dróg
  19. zarządzanie drogami
  20. określenie szczegółowego korzystania z dróg, w tym wykorzystywanie pasów drogowych na cele niekomunikacyjne
  21. koordynacja i współpraca z innymi zarządcami dróg
  22. kompleksowe załatwianie spraw związanych z dodatkami mieszkaniowymi i energetycznymi, m.in. przyjmowanie wniosków, naliczanie dodatków, wydawanie decyzji oraz przygotowywanie list wypłat
  23. prowadzenie rejestrów przyznania i odmowy dodatków mieszkaniowych i energetycznych
  24. współpraca z rządcami budynków i lokali mieszkalnych mieszczących się na terenie Gminy
  25. wydawanie zaświadczeń dotyczących dodatków mieszkaniowych
  26. sporządzanie zapotrzebowań i rozliczeń dotacji do Urzędu Wojewódzkiego na wypłaty dodatków energetycznych
  27. współdziałanie w załatwianiu lokali mieszkalnych w tym socjalnych oraz zapewnienie w razie potrzeby czasowego zakwaterowania osób pozbawionych mieszkań w wyniku klęsk żywiołowych
  28. zarządzanie i prowadzenie spraw związanych z lokalami mieszkalnymi i użytkowymi oraz nieruchomościami wspólnymi
  29. koordynacja spraw związanych z budową kubaturowych obiektów komunalnych (remizy, świetlice, budynki mieszkalno – socjalne i muzea)
  30. załatwianie spraw związanych z ustalaniem stawek czynszów opłat za lokale i nieruchomości budynkowe
  31. kontrola gminnych placów zabaw
  32. zlecanie bieżącej oceny stanu technicznego budynków
  33. opiniowanie wszystkich zamierzeń gospodarczych o zgodności z planami zagospodarowania przestrzennego
  34. nadzór nad cmentarzami wojennymi i miejscami pamięci narodowej
  35. adaptacja nowo przejmowanych obiektów na tworzenie mieszkań komunalnych (pod najem) i mieszkań socjalnych
  36. prowadzenie Gminnej Ewidencji Zabytków, odpowiedzi na wnioski właścicieli budynków, informowanie o wymaganiach formalnych przy remontach budynków wpisanych do Gminnej Ewidencji Zabytków
  37. przygotowywanie i publikacja informacji z zakresu wykonywanych zadań do zamieszczenia na stronie internetowej Urzędu i w Biuletynie Informacji Publicznej
  38. weryfikacja i aktualizacja zamieszczonych na stronie Urzędu Gminy i w BIP informacji publicznych w zakresie zadań przyporządkowanych Wydziałowi zadań przyporządkowanych Wydziałowi


metryczka


Wytworzył: Żaneta Szulc (2 marca 2005)
Opublikował: Żaneta Szulc (2 marca 2005, 12:35:50)

Ostatnia zmiana: Sandra Kolińska (11 lipca 2023, 08:15:35)
Zmieniono: aktualizacja

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 18358